På terassen



Ligger i solstolen på terassen nu med min dator en stund. Har nog läst lite i min bok men jag vill ta ut min dator en stund men jag tror att jag inte ska ha ut den så länge för de är så otroligt varmt här ute! Tänk att klockan bara är halv 10 och det är så här varmt redan. Tänk hur varmt det är mitt på dagen då. Fast det får ju inte jag känna av eftersom jag är i jobbet från 12.00 till 18.00. Men det är nog säkert varmt ännu efter klockan 18.


Min utsikt.


Steker.
2009-06-24 @ 08:43:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

godmorgon själv=)

allt bra med dig?

2009-06-24 @ 09:30:07
URL: http://lalinda84.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }