Orkar ej

Jag orkar inte slita mig från datorn nu.. Jag vet att jag måste fixa lite mat tills imorgon. Det blir lite kyckling och sallad. Fast vi har bara gurka hemma så det lyckas inte så bra :D Men tur man jobbar i en affär så jag kan ta lite ingredienser från affären.

Förut har vi varje dag i affären tagit upp till kafferummet bröd som går ut på dagens datum och joghurt och sådant som går ut på morgondagens datum men nu får vi inte det längre. Har ju sparat pengar på det sättet :P Jag har bara brukat köpa något till lunch men klarat mig annars.

Men nej nu måste jag sluta jyckla och gå och fixa den där maten och gå och lägga mig!
2009-06-03 @ 20:50:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }