Min minilaptop

Har fått tillbaka min minilaptop nu med word och allt :) Provade även om internet funkar i den och den gör det! Pappa ska väl göra en egen anslutning åt mig sen. Det är bara mycket svårt att skriva på den nu då det är så himla små knappar och man inte är van med knapparna. Sen är det lite annorlunda mot ett vanligt tangentbord. Men jag vänjer väl mig :)

Har Alvin brevid mig nu och han sitter och pratar sitt. Sötnosen :) Syster sa just att han blir riktigt konstig då han är med mig :P Hehehe..

Jepp jepp. Nu ska jag äta lite morotskaka :)
2009-06-09 @ 18:12:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }