Midsommarmiddag

Håller på att fixa min midsommarmiddag nu just :) Eller egentligen är förberedelserna klar så nu grillas fisken och potatisen är i ugnen. Oj vad jag är hungrig!

Jag kom hit till Kalax lite för 19.00 och började att tillreda maten. D slutade 19.00 och hämtade L&F. Endast Frida kom hit ikväll. Men jag ska väl hämta Lina inatt.

Före det var jag på villan med mina systrar med respektive och Alvin. Mamma och pappa kom en stund senare. Där åt vi jordgubbar med glass :) Mums! Fick även en "välkomstdrink" fast Joanna, Kimso och jag (som var kvar av oss "barn" just då) så hörde ju egentligen inte till gänget. Drinken var god men jag drack bara en tredjedel av det för det steg nästan genast till huvudet och jag skulle ju köra ännu :P

Nu måste jag kolla in min mat ;)
2009-06-19 @ 18:52:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }