Midsommarafton

Godmorgon på er! :) Jag är tidigt uppe igen.. Dennis for i jobbet till 9.00 så då kom jag upp på samma gång.

Har fått sova ordentligt inatt. Vi gick och la oss först 23.00 fastän vi tänkte att vi skulle gå jättetidigt men klockan gick då bara :P Men vi har ändå fått sova i 9 timmar inatt så det ska vi väl klara oss med.

Idag är det midsommarafton! Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men kanske så åker jag med mamma och pappa en stund till villan och umgås. Dennis slutar först 19.00 ikväll och efter det kommer L&F till Kalax och då ska vi fira midsommaraftonen med god mat :) Jag tänkte göra grillad limelax och ugnspotatis med rotsaker och till efterrätt ska jag grilla små paket med jordgubbar, banan, vindruvor, choklad och mashmallows, och glass till det sen. Så gott!

Jag kan ge er recept på det senare ;)
2009-06-19 @ 08:11:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }