Mätt och belåten

Hej på er igen :)
Det blev inga sillor idag.. Vi var så hungriga så vi tog 8 grillbiffar, 2 majskolvar, nypotatis och sommarsås :) Mums!
Vi var nog 3 som åt allt detta och biffarna gick inte alla åt så var inte förskräckta :D

Grillad majs med smör på är nog smaskens! Och nypotatis. Mmm!

Sitter i Kalax nu. Dennis dammsugar lite medan jag sitter här och bloggar. Snart är det nog läggdags för jag ska i jobb redan 7.00 imorgon. Är på brödsidan igen imorgon. Kul med variation :) Efter jobbet ska jag då och byta mitt armband och köpa twinrix plus att jag måste beställa tid till Hvc för att få sprutan.

Ha en bra kväll så ses vi ;)
2009-06-08 @ 20:00:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Hej!

Är allt bra med dig?



Hoppas att du haft en bra dag!

2009-06-08 @ 21:29:45
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

pröva med att pensla majsen med olja blandat med soyasås innan grillningen.. smaskigare än att äta med smör!

2009-06-08 @ 21:59:03
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }