Kvällsmys

Sitter i Kalax nu igen i soffan och myser lite vid TV'n. Minns inte när jag senast kollat på TV sådär på riktigt så jag frågade D om vi en gång bara skulle kunna sätta oss i soffan och kolla på TV. Men inte kommer det ju något på TV men iallafall :) Bara mysigt.

D och jag har annars varit ute och cruisat med bilen lite ikväll. Var riktigt fint att att köra runt och kolla på sommarutsikterna. Vi var ut ti Tjärlax och skulle kolla på en tomt som syster och hennes pojkvän har funderat på. Har även fotograferat lite ikväll men det är så trögt internet här så jag får inte upp bilderna på bloggen så dem får ni senare då jag har bättre internet :) Vänta bara! Vi råkade komma ut på någon konstig väg så kom vi fram till något konstigt som vi fick skratta gott åt!

Det är härligt att vara på landet. Att bara köra runt på en massa konstiga sandvägar man aldrig kört på. Mysigt :)

Men nu börjar jag blir hungrig igen så nu börjar det vara dags för sådant! Bye ;)
2009-06-14 @ 21:07:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }