Hemmakväll

Ikväll ska jag ta en riktigt lugn och fin hemmakväll :) Det är ju jobb hela helgen så det blir inget extra för mig.
Har nyligen bakat en morotskaka och receptet kommer imorgon då kakan är glar med glasyr och allt ;) Ska ännu baka en tårtbotten.

Är så himla hungrig! Var just till affären och handlade mat. Ska grill ikväll :) Och sen blir det chips! Mumma!
Min vikt är mycket konstig nu just. Här om dagen vägde jag 49 och nu väger jag 51. Går som en bergochdalbana :P

Nej nu måste jag få i mig lite mat. Har bara ätit en halv batong idag och tre skorpor. Inte bra.
2009-06-05 @ 16:52:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }