Hemma för ikväll

Nu har jag det jobbat och jag har hunnit grilla lite biffar och äta :)

Ikväll var det bara Josse, Malin och jag i jobb plus Siv som var i köttdisken tills klockan 19.00. Men det har nog gått riktigt bra iallafall :) Det har varit ganska slött så det har varit lite tråkigt emellanåt. Tiden gick ändå ganska snabbt!

Imorgon börjar jag 7.00 :( Usch vad trött jag kommer att vara imorgon då jag vaknar.
Jag slutar tack och lov redan 13.00 och då ska jag och Ann till stranden och steka oss! Kul!

Nu ska jag försöka dra med mig D i sängen och sova. Godnatt med er!
2009-06-25 @ 21:43:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Heej, det är bara bra själv? :D

2009-06-25 @ 21:50:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :)

2009-06-26 @ 01:27:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }