Helg!

Nu kan jag säga att jag har helg :) Eller jag är ledig idag och imorgon och sen är det jobb igen.
Var ganska tungt i jobbet idag för jag sov i ca 5-4 timmar inatt så jag var ganska trött. Som tur behövde jag inte vara så mycket i kassan och vara så utåt och glad. Först var jag i mjölkkylen och sen har jag hållit på med frukt och grönsaker. Så om någon hittar något ruttet från Supermarket Närpes så är det mitt fel :P

Jag måste bara lägga mig på soffan och sova en stund.
2009-06-13 @ 12:43:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling

2009-06-13 @ 13:14:10
URL: http://www.lovemercury.se//2009/june/ny-tavling.html
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }