Hej

Hej på er! Förlåt så mycket för den dåliga uppdateringen.. Lovade ju att uppdatera i bussen men nätet bara bråkade eller så var det själva blogg.se som bråkade. Jag hade skrivit 3 inlägg och varje bara försvann. Så jag blev lite sur!

Och nu just fungerar nätet inte alls nästan. Riktigt trögt!

Jag kommer att skriva ett mer utförligare inlägg senare. Men jag kan säga att gårdagen, kvällen och natten var kul! AC/DC var riktigt bra!

Kom hem 04.40 i morse och har vaknat 8.30 igen. Inte så mycket sömn kan jag säga! Är jättetrött nu och jag har varit i jobbet i 7 timmar idag. Inte piggaste Ama idag inte.

Vi ses!
2009-06-18 @ 18:40:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }