Good morning sunshine!

Godmorgon på er alla! :)

Sitter ännu i Kalax men snart ska vi åka hem till mig och där ska jag sola, sola och sola! Eller man kan inte bara ligga och steka för det blir för varmt. Iallafall igår blev det alltför varmt att sitta still så mamma och jag spelade kubb och mölkky :)

Det ser ju att bli lika fint väder idag. Härligt.

Jobb från 15.05 till 21.05 ikväll och jag är ensam med Malin så vi är två som inte är experter i jobb ikväll :P Men det ska nog gå bra!

Vi höres!
2009-06-25 @ 07:39:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }