Gomorrn

Godmorgon på er!
Har nyss vaknat och ska nu ner och äta lite frukost.. Känner mig jättetrött nu men det ska nog fixa sig. Det har varit så varmt inatt så hohho!

Idag kommer nog de flesta prata om Michael Jackson och hans död. Min största idol i lågstadiet!
D hade varit uppe och surfat inatt då han inte kunde sova så då han kommer i sängen tillbaka säger han "Michael Jackson e död" och jag svarar "På sant?" han "ja". Och sen sov vi igen.

Känns ändå lite konstigt på något vis. Läste på Aftonbladet att han var "min generations Elvis".

Nåja, nog om det.
Nu äta sen jobb!
2009-06-26 @ 05:23:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }