Gårdagens tjejkväll

Igårkväll for Jennifer, Carro och jag till Emilia och skulle dra ut henne på lite mat som avskedspresent :)



Efter att vi satt hos Emilia ett tag så for vi till Café J&P. Där åt jag en mexikansk hamburgare och den är så himla god! Till efterrätt åt Emilia och jag en glassportion var och de var inte så små kan jag säga :P Jättemätt blev vi alla
Det var riktigt kul att sitta och chilla och skvallra med flickorna en gång :) Mysigt!

Jag kunde tyvärr inte vara ute så länge igår i och med att jag började jobba 7.00 i morse. Men det var kul iallafall :) Skype har jag nedladdat så att jag kan ha kontakt med Emilia då hon är i USA. Sitter på planet hon nu!

Hoppas hon har det bra där!
2009-06-13 @ 17:15:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }