En shoppingdag

Det blev en liten shoppingdag idag :) Kul! Har längtat efter det! Fast jag hade egentligen inte råd men man måste få unna sig lite ibland. Jag måste låna lite pengar av mamma och pappa så jag har råd på tomatkarnevalen!

Ijfol fick jag lön den 2:a dagen i månaden men sist ja fick lön nu så var det en åttonde så får se då. Skulle vara bra om jag hinner få före karnevalen :) Ni vet Tomatkarnevalen är det största som händer i Närpes! Tomatrock blir det på lördag!


Shoppingväskorna!

Ni får se senare vad jag köpt ;)

Vi var och åt kebab till ett billigt ställe. Mums!

Den ena rulen har jag i handväskan :P Jag blev så enormt mätt!

Salladsbordet med det himla goda makaronerna är ju nästan bäst! Jag undrar hur de får dem så goda? Vad har de blandat i?


Nu är vi i Yttermark och vi ska in till Dennis mamma ett varv.

Det har varit kul idag att spendera tid med D en halv dag. Tycker vi inte har haft så mycket tid med varandra nu då vi jobbar så olika
2009-06-30 @ 19:19:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }