En hel dag med bebis

Nu har jag matat Alvin kvällsgröt :) Det börjar vara dags för natt men nu verkar det som att Alvin är piggare än någonsin. Ojoj :) Har haft Alvin här sedan 15.00 idag och han ska även sova här. Jag sover knappast här men vi får se.. Jag ska väl natta honom och Rosanna kommer hit till natten iallafall så det är bra. Mamma menade att hon kan sova med honom i början av natten..

Då man passar Alvin så tänker man lätt "Tänk vad lätt med bebis!" men det är nog inte så :P Alvin är bara världens snällaste bebis så det är lätt. Men inte är han heller perfekt hela tiden ;)

D är på väg hemåt nu från Karleby. Han har varit på American car show. Han kommer och plockar upp mig och sen ska jag sova såååå länge imorgon! :)

Ha det bra! ;)
2009-06-13 @ 18:47:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }