Det blev en latmask igen

Jag orkade in gymma och inte springa heller. Istället for jag till affären och tänkte köpa lite jordgubbar men jordgubbarna var mögliga så jag struntade i det. Träffade på Rosanna, Guy och Alvin så jag for till dem och vi har ätit lite hotdogar.

Usch, känner mig så hemskt lat. Trött är jag om dagarna också och det beror ju på att jag inte motionerar. Men det blir en ond cirkel det där då jag är trött så orkar jag inte motionera och så fortsätter det. Fast jag nog innerstinne vet att jag blir piggare av motion! Men imorgon kommer jag att spela lite fotboll så då lättar mitt samvete lite ;)

Väntar nu på att D ska sluta gymma så jag får hämta honom.

Nu ska jag umgås med dessa! Baj
2009-06-23 @ 18:59:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }