Cykla iväg till jobbet

Snart ska jag pålta på mig massor med kläder och börja cykla iväg till jobbet. Det är inte så långt till jobbet, ca 2-3 km men jag har blivit så lat och bortskämd sedan jag tog bilkortet så man tycker det är så bekvämt att bara sätta sig i bilen och köra iväg :P Men jag måste tänka att det är faktiskt inte så långt!

Hittade mina regnbyxor men inte jackan. Vet inte var den är. Säkert någonstans i någon väska. Jag har inte packat upp ett enda skit sedan jag flyttade upp från Helsingfors :P Vem orkar? Jag tänker bara att jag hinner sen.

Bara det inte börjar regna medan jag cyklar! Då blir jag sur.

Cykeln står redo i garaget och jag har även fyllt ringarna med luft med kompressorn. Priima!

Jag slutar 19.00 ikväll så det blir inga inlägg innan dess. So long!
2009-06-11 @ 11:25:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }