Börjar gå mot kväll

Det börjar gå mot kväll nu igen.. De här dagarna bara går. Dennis och jag ska snart gå och lägga oss så vi orkar upp imorgon :) Dennis ska i jobb från morgonen men jag börjar först 15.05. Egentligen skulle jag ha börjat 7.00 imorgon men det hade skett ett fel så jag fick ta kväll. Jag hinner iallafall sola från morgonen ända tills jag börjar jobba!

Härligt härligt.

Rosanna och jag har nu planerat att efter att jag slutar jobbar på lördag så ska vi till stranden! De har ju lovat 27 grader så då tycker jag no att vi ska dit. På kvällen ska jag kanske vara med Jennifer. Det är öppet ännu vad vi har planerat men :)

Dagens arbetsdag har varit också ganska tråkig. Antingen är jag less på mitt jobb nu just eller så är det bara så slött nu just på jobbet så att jag har så tråkigt :P Inte vet jag! Hoppas det blir bättre snart ;)

Nu ska jag borsta tänderna och det blir mera bloggande imorgon!
Godnatt med er!
2009-06-24 @ 22:05:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

va bra=) med mig är d oxå bra. njuter för fullt av sommarvärmen=)

2009-06-25 @ 06:57:03
URL: http://lalinda84.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }