Barnvakt



Är barnvakt åt Alvin nu idag igen :) Han har just fått hoppa i hoppgungan men jag fick hoppa lika mycket så nu är ja riktigt svettig :P Nu just sitter han och bläddrar i en bok på golvet men boken smakar nästan bäst verkar det som.

Var ju och åt med mamma idag. Det blev ugnstekt lax med hummersås! Jättegott!

Efter att jag var och åt for jag till Rosanna och Alvin en stund men genast nästan for jag till Bädden och hälsade på mormor. Hon har blivit sjuk så iförrgår for hon in på sjukhuset. Köpte lite jordgubbar åt henne så att hon skulle piggna i lite till :) Hon är nog på bättringsväg märkte man.

Men nu måste jag leka lite med Alvin. Hela han är nästan i leksakslådan nu :P

2009-06-10 @ 13:46:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }