Älskar att sova

Somnade nyligen på soffan och har sovit i ungefär en timme. Jag tänkte bara lägga mig på soffan och åka iväg bara pappa kommer hem med bilen. Men då kommer ju han hem först efter över en timme och han hade ingen bil!
Pappas bil är i Vasa med mamma men var är mammas bil? Pappa och jag vet inte.

Jag tänkte nämligen åka och byta armbandet och köpa mitt sista twinrix. Måste göra det imorgon då, då jag slutar 13.00. Bajs. Tänkte även handla lite mat till kvällen tills Dennis kommer och hämtar mig. Han är på gymmet nu just och tänkte inte att han skulle behöva köra av och an, men det blir affären iallafall.

Har ännu inte ätit något idag heller. Inte bra det här jobbet för mig :P Äter inget ordentligt förutom lite smörgås och sånt.
2009-06-08 @ 16:16:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }