Ut och gått


Här har jag varit ute och vandrat i morse. Så skönt! Tänkte ju ut och cykla men jag sa åt Dennis att jag hoppar av lite tidigare då han skulle skjutsa hem mig så jag fick gå ut och gå lite. Dock hade jag med mig handväskan så den var lite tung och otymplig men jag får räkna den som en vikt ;)

Riktigt skönt var det. Idag igen hade inte Närpes riktigt vaknat ännu så det var skönt att få gå för sig själv och bara lyssna på naturen. Det var bara en gång Levi Häggblom (en gammal gubbe som ser ut som ett troll och tror sig kunna prata ryska) skulle åka hemifrån och kom gasandes med sin bil. Gasandes med stort G! Jag bara hoppades att han inte ska komma åt mitt håll för då blir jag nog överkörd och som tur for han åt andra hållet.

Det tog väl en halvtimme ungefär att promenera. Så skönt så skönt.
2009-07-13 @ 07:54:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }