Uppe tidigt

Godmorgon :) Nu är det fredag och det betyder för många att det är helg! För mig är det inte tyvärr så den här gången. Jag ska arbeta hela helgen men inte gråter vi för det. Jag måste ju tänka att det är bättre betalt om helgerna ;)

Idag börjar jag först 14.05 och jag tänkte att jag skulle vara aktiv och gå ut och springa men det regnar(!) ju! Bajs också. Då kanske jag åker till mormor och hälsar på innan kusin och morbror åker hem till Åbo över helgen. Kanske jag får lite mat då på samma gång ;P

Vi hörs snart igen! Haudi
2009-07-10 @ 08:23:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }