Uppdatering om dagen

Håller på och kollar på filmen som bäst och den är nog helt bra men jag börjar bli så trött så jag tänkte det är bäst att jag bloggar ett sista inlägg innan jag går och lägger mig för jag börjar bli så trött igen.

Idag började jag jobba först 11.45. Innan jag for i jobbet kokade jag lite mat åt mig och sen fick jag lite bråttom. Rusade iväg i bilen och sen kommer jag på att jag inte har mina arbetskläder så då fick jag springa in efter dem Så körde jag iväg i 60-80 km/h på 40-60 väg. Men jag hade så bråttom!

Kom nog ganska bra i tid. Såg att det var massor med folk utanför affären då jag kom och då vi öppnade dörrarna forsade det in folk. Mest svenskar :P Annars har det varit ganska lungt.

Fick beröm av chefen idag :) Blir så glad varje gång man får beröm!
Han tyckte jag var snabb i kassan och gjorde så att det aldrig var kö ;) Sen så sa han att jag har varit 3 gånger på grönsaker och fruktsidan men det verkar som att jag jobbat där i 10 år för jag gör det så himla snyggt! Gissa om man blir glad för sådant!

Nu ska jag sluta skryta för den här gången :P

Då jag kom hem idag så fixade jag till tacos och tortillas. Mumsiger! Mamma hade även köpt hem 35 liter jordgubbar av vilka hon gjorde jordgubbssylt och vi åt även en del. Efter maten där for vi hit till Kalax där Ann-Britts dotter med familj var.

Men nu ska jag avrunda här efter ett långt textinlägg. Vi ses imorgon igen!
2009-07-12 @ 22:06:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Leia

Tur du!

Det skulle aldrig fungera med mitt hår.

Trodde alla var tvunga att borsta eller kamma det. Fast så fel man kan ha :P

2009-07-12 @ 22:38:26
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Okej, det låter härligt :) Jodå, min kväll har varit mysig!

2009-07-12 @ 23:45:08
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }