Tomatkarnevalen dag 2

Godmorgon på er! :)

Jag är i Kalax nu och har nyss duschat och klätt på mig. Ska äta lite frukost och sen ska jag ta med mitt smink och lite kläder och åka hem till mamma och pappa. Alvin är antagligen där då de var barnvakt igår.

Dennis har åkt till Ylistaro och kollar på dragracing idag.

Senare ska vi säkert ut på karnevalen igen och sen ska vi antagligen traditionellt äta laxsoppa i tältet :) Nami! På kvällen blir det fest!

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll. Det var ju så himla kallt igår och jag som tänkte ha klänning! Sen ska jag cykla hem också inatt så.. Eventuellt får indianerna ett besök av mig idag om någon sponsrar mig ;)

Hejdååå! Vi hörs hoppas jag!
2009-07-04 @ 08:37:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }