Tomatkarneval

Jag for inte med ändå.

Janå men Tomatkarnevalen i Närpes 3-4.7 gäller nudå!
HÄR kan ni läsa mera om Tomatkarnevalen!

Tomatkarnevalen är alltså det största som händer i Närpes. Människor i massor är ute på streeten och det finns massor med försäljningsstånd, tivoli och för ungdomarna har det förut bortsett från i år funnits Tomatrock men det fanns för lite frivilliga.

Tältet gäller båda kvällarna. Jag kommer att gå dit på lördagen för min ekonomi tillåter inget annat.

Tänkte nog igår ifall jag skulle ta lite ikväll också men det får bli en utödare. Imorgon blir det istället!

Ni ska få mycket bilder sen!
2009-07-03 @ 09:58:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det gör jag :D

2009-07-03 @ 20:54:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }