Tomatkarneval i bilder


Första karnevalsdagen.
Dennis och jag åt kebab genast vi kom in till centrum. Sen skyndade vi oss att kolla på då gymnasterna uppträdde, där Frida var med. Kolla in hennes blogg på http://princessf.blogg.se. Efter gymnasterna kollade vi på Gubbrockarna.

Vi gick runt och kollade på alla saker. Jag köpte två armband av indianerna. Jag har tyvärr inga bilder på dem nu och armbandena har jag inte med mig.

Efter klockan 10.00 på kvällen började folket plocka ihop sina saker och andra började dricka och skulle ut till tältet. Dennis och jag pratade med folk en stund innan vi for hem och sova.





På morgonen for Dennis till Alastaro på Dragracing. Jag for hem och sen for Rosanna, Alvin och jag tillsammans på karnevalen. Det var riktigt kallt den dagen! Vi gick runt och kollade. Vi åt fisksoppa med mamma och pappa. Till efterrätt åt Rosanna och jag Brysselvåfflor men de var inte så särskilt goda.

Det är Frida igen som är i den blåa sambadräkten på bilden :)

Klockan 15.00 ungefär for jag hem och tänkte åka ut med Ann.


Ann hörde aldrig av sig då hon var ute i båt med några så jag for istället till Sabina med gänget då. Kul hade vi där!
Jag brände lite popcorn då jag var och assisterade Sabina uppe på vinden lite :P Usch vad det luktade!
Där satt vi ett bra tag och umgicks. Jag var enda som skulle cykla och Simon var enda som hade bråttom in till tältet så vi cyklade iväg då.



l tältet så är det samma vakt som frågar mig IGEN om jag har ID. Jag bara "Måste jag visa igen!? Jag har ju betalat in mig..".

Jag gick först med Carro och Ida till tältet. Där shejkade vi en stund. Sedan hittade jag Beckis och sen var jag med henne nästan resten av kvällen. Såg inte något av de andra flickorna för det var så himla mycket folk!
Vi betalade in oss genast och vi åt varsin hotdog. Då vi betalade in oss så var båda tvungna att visa ID.
Sen gick vi till Parken där alla andra också var. Satt där en stund och drack då med folket. Då vi gick tillbaka ti

Och vet ni vad. Tredje gången jag gick in så var jag tvungen att visa ID igen. Och till samma vakt! Och den gången sa han att jag måste ta ut kortet och så en kände han på det så att det skulle vara äkta. Ja jösses.

Något efter 2.00 på natten skickade jag åt D att jag ska börja åka hem nu cyklandes men då sa han att han är på J&P så som tur fick jag sitta på hem med honom! Sen hem och sova :)

Jättekul har jag haft!
2009-07-06 @ 11:02:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alva

*Superfina filippa K tröjor.

350 & 450 Kronor.!

intresserad? Se bilder i min blogg.*

2009-07-06 @ 11:11:11
URL: http://alvasmode.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }