Sitter hemma ännu

Jag lämnade vid datorn och har inte kommit någon vart ännu :P
Vet heller inte om jag orkar göra något alls idag.. Kusin väntar säkert hos mormor men ja, får se vad jag gör. Tycker det skulle vara skönt med en dag då man inte gör något alls.

Jag njöt nog riktigt igår då jag kom till Kalax. Huset stod tomt, jag gick i duschen i lugn och ro, satte på mig Dennis stora tröja och kröp ner under täcket med datorn i famnen och bara tog det lungt. Riktigt mysigt. Jag är en person som verkligen tycker om att vara ensam, men då ibland är jag så sällskapssjuk :)

Nu ska jag ta mig från datorn en stund. Haudi!
2009-07-20 @ 16:02:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: laila♥

Tips ute! Hoppas att du gillar dom :D puss! ♥

2009-07-20 @ 18:53:37
URL: http://blog.lailaaziz.com
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }