Måndag och mycket tidig väckning

Godmorgon på er! Jag sitter här och äter frukost nu.. Är konstigt nog inte så himla trött nu men det kommer väl senare... Som tur slutar jag redan 13.00 så att jag hinner ta en powernap om jag vill :)

Som ni kanske märker så har jag inte bloggat igårkväll och det är på grund av att jag slutade så sent i jobbet och sen slängde jag bara i mig lite mat och gick och sova. D däremot hade min laptop i sängen en stund innan han skulle sova, och jag vet inte hur länge han har surfat för jag har inte märkt då han lagt bort datorn.

För mig blir det en dag i mjölkskåpet så långkalsongerna är redo! :D

Ha en superbra dag!
2009-07-27 @ 05:09:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }