Måndag igen

Godmorgon alla! Nu är det måndag igen och veckorna bara flyger iväg tycker jag..

Jag håller på och äter min frukost nu som består av rostat rågbröd och ett mjölkglas. Efter frukosten ska jag gå upp och sminka mig lite och mysa lite med snarkisen där uppe innan jag cyklar iväg till jobbet. D kommer idag igen att åka till Tolvis på jobb ända tills imorgon på eftermiddagen.

Imorgon är jag ledig och då ska jag vara med Jenni ;) Har inte pratat med henne på länge men vi bestämde så för en vecka sedan :D Så hoppas det passar för henne ännu!

Idag börjar Sabina på jobbet! :) Äntligen får hon börja jobba! Kul :)

Vi hörs igen efter 15.00 då jag slutat jobba ;)
2009-07-20 @ 07:08:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }