Lill-lördag

Godmorgon alla läsare! Idag är det lill-lördag och halva veckan har redan gått, ja för dem som har helgen ledig vill säga. Och det har inte jag! Min nästa lediga dag att se fram emot nu är nästa lördag så det är några dagar dit ännu..



Jag har nyss klätt på mig och ska bara kleta på lite mascara till. Sen ska jag ner och äta frukost och efter det ska jag sätta mig på min cykel och cykla iväg upp till centrum. Ska till FPA och apoteket. Har glömt bort det nu några dagar så nu måste jag komma ihåg det! Bara jag har de ärendena klara ska jag cykla upp till mormor en stund.

Vi höörs!
2009-07-22 @ 08:42:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }