Lediga morgon

Godmorgon alla läsare!
Idag är jag ledig och enda lediga dagen på länge nu.. Tänkte ju att jag skulle dra en riktig sovmorgon nu men jag vaknade jättetidigt och undrade vad klockan var men jag orkade ändå inte kolla så jag somnade om igen. Till slut efter att jag vridit och vänt mig några gånger så kollade jag på klockan och den var lite över 9. Nåjaa, bra att jag orkar stiga upp tidigt så att jag har en hel dag framför mig.

Sitter i sängen nu och kollar ut över mitt rum. Ser hemskt ut och jag bävar för att göra något åt det!



Så här har mitt rum sett ut sedan jag kom hem från Helsinfors. Mina flyttpåsar med kläder och kläder som ligger lite utspridda. Har som tänkt att jag ska ta i tu med det någon regnig ledig dag, men en sådan dag har inte kommit ännu verkar det som :P Men jag måste nog snart! Om inte under arbetsveckorna så tar jag det då jag är ledig de två sista veckorna i augusti. För inte tar det ju länge att städa detta men man orkar bara inte!

Nu ska jag gå ner och ta en dusch.. Har varit svettigt inatt.
2009-07-21 @ 08:31:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }