Kvällen

Hej på er! Nu är jag hemma igen och jag har umgåtts med Jenni :) Vi har som vanligt varit och ätit och den här gången var Café J&P äntligen öppet :D Så idag blev det en mexicansk hamburgare. Gotigott!
Annars har vi bara kört runt, träffat Sofia lite och varit i Kaskö.

Här är en bild från igår då jag var till frissan, vilket jag inte berättat tidigare.  Har inte alls haft tid igår att blogga så :/ Så är det vissa dagar. Var till min alldeles egna frissa Ann :) Nu är håret fräsch igen! Borde bara investera i en jättebra olja att sätta i håret i och med att jag har så torrt hår.

Affären där jag jobbar så har nyss (i förrgår) börjat med att göra matigare batonger, så såklart skulle jag prova en sådan! Det blev en räkbatong :) Och gott var det! Jag tyckte det var en riktigt perfekt idé för det är många som skulle kunna tänka sig en sådan till en lite lättare lunch.

Jag ska gå ut och vara lite social nu :)
2009-07-29 @ 16:42:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }