Fick det att fungera

Jess, jag fick det att fungera! Men vet ni vad som var felet? Jo, någon i personalen på Nelson hade satt sim-kortet fel väg i stickan så såklart att det inte hittade någon anslutning då! Samma gjorde de åt Dennis pappa också så man undrar ju vad det är för idioter so jobbar där..

För då man drar ut den där grejen där man ska stoppa in sim-kortet så står det en bild där som säger vilken väg kortet ska vara men nej det har de inte kunnat göra där. Hah!

Mamma och pappa ska åka på roadtrip imorgon i Finland så därför har de skaffat sig trådlös anslutning. Fast när har mamma och pappa varit i så stort behov av Internet? Men de sa iallafall att jag får ta den där stickan efter den här veckan! Jeij! Jag använder nu just Dennis sticka men han har ju sin dator i Vasa.
2009-07-06 @ 08:36:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

Ja de är god mat det haha :D

allt bra me dig då?

Detsamma =)

2009-07-06 @ 09:48:41
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }