Ben&Jerrys

Frågade här om dagen i affären åt en i personalen som tar hand om glass om det är hon som bestämmer vilka sorter av Ben&Jerrys. Hon sa att egentligen inte för de där kommer av sig själv men jag fick ändå skriva upp på en lapp vilka sorter jag ville ha :D

Då skrev jag upp Half Baked och sen "någonting Alaska" och menade Fish Food. Igår skrev jag upp Fish Food. Men då kommer damen och säger att Half Baked och Fish Food finns inte i Finland ännu :( Såklart! Finland ska alltid vara så efter med allt.

TA HIT GLASS ÅT OSS!
2009-07-16 @ 13:51:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mili

Annat je i USA. Här har vi massor me B&J å dessutom hälften billigan än där hem :D Ha de bra!<3

2009-07-16 @ 18:55:51
URL: http://emzu.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }