Trött

Jag skulle vilja sova lite men jag har en typ brevid mig som snarkar som en traktor.. Var hela natten så också så jag vill sova! He's a bit cold så därför och det är en plåga! Öronproppar funkade heller inte. Haha :D
Hoppas jag bara somnar tidigt och före honom ikväll :D

Hade vårdvetenskapstenten idag. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Skrev en massa men jag vet inte om jag skrev rätt saker. Skulle skriva 5 essäsvar. Eller jag fick dem till essäsvar men hon brevid mig hande betydligt kortare. Hoppas bara jag fick med det väsentligaste.

Efter skolan for vi in till stan ett varv. De där t-skjortorna vi tryckte blev förstörda :/ Så vi var tvungna att handla nya.

Ikväll blir det knappast så stora saker. Jag skall nu ut och springa. Sprang inte igår och jag behöver frisk luft.
Ny period börjar på måndag och på tisdag har jag ett anatomiförhör inför den kliniska vården så då måste jag läsa på det. Och sen så måste jag läsa några sidor inför läkemedelsläran.
Fick hem läkemedelsläraboken igår. Lääkehoito hoitotyössä, på finska som vanligt.

Jaja, nu ska jag avsluta här.
Hejdå
2009-01-30 @ 13:55:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }