Snow snow

Jeij det snöar! :)
Däremot var det inte så kul i morse när jag väntade på bussen. Den skulle komma 10.04 och den kom aldrig. Nästan skulle komma 10.22 och den kom heller inte. Så typ 10.33 kom bussen och mina tår var som isbitar! Huudå!
Jag blir så arg på de där bussarna när det alltid ska vara så. Finnena klagar ju aldrig heller så hur skulle det då bli någon förändring tror de? De bara låtsas som ingenting fastän de fått stå och vänta på bussen i en halvtimme.

Från det ena till det andra så har jag bara haft en lektion på 45 minuter idag. Det var obligatoriskt så jag var tvungen att komma hit till skolan. Det var en väldigt krävande övning :P Först skulle vi tvätta händerna, sedan desinficera händerna och till slut ta på oss sterila handskar och ta av dem. Sen var det bara byebye :P
Vi fick ta hem handskarna så att vi får öva hemma att sätta på dem och ta av dem. Jeij vilket nöje!

Direkt efter det  var jag och tog sprutan. Så nu är det den sista kvar. Hon sa jag skulle komma och ta den 18-19 juni, men jag är inte här då? Men det gick bra att någon ur familjen som kan sticka sticker. Eller att jag åker till HVC. Ja tror Guy får äran och sticka mig ;P

Jag orkar inte fara hem ännu för jag har ändå inget vettigt att göra där hemma heller. Jag väntar tills D slutar.
Jag tänkte göra något skolarbete här i skolan, för far jag hem så hittar jag ändå på något roligare att göra.

Igår var nog den slöaste dagen på länge. Vi satt inne hela dagen och kvällen, vilket ledde till att vi inte fick sova inatt. Sov så dåligt så dåligt. Och jag hade varmt å bara vred och vände på mig. Så idag ska jag ut och gå och efter det blir det boxning. För det blev ingen boxning igår heller. Vi bänkade oss vid TVn iställe och tittade på DH.

Jag var för en stund sedan och köpte med röd tråd så jag får sy namnet färdigt på halaren. Jag fick ju en sewing box av Rosanna till julkapp/utflyttningspresent :) Men de där trådrullarna var nog lite lurendrejeri för det är megalite tråd på dem och de tar slut typ genast.
Från början menade vi att vi skulle köpa färdiga bokstäver från Stockmann, men de kostade 2,80€/st. Mitt namn skulle ha börjat kosta 16,80€. Istället köpte jag tyg för 1,40€ och var kreativ själv :D Inte är det svårt men det tar bara så länge att sy fast dem. Men det blir snyggt ;)
Halarsitzen närmar sig också, fast jag skall ju inte på själva sitzen men på efterfesten. Ska bli kul att inviga halaren :)

Nästa vecka har vi tent i vårdvetenskap. Borde nog börja läsa på det. D sa att man inte klarar det utan att läsa :/ I don't like it! Det är så tråkigt ämne.

Imorgon har jag ordprov så ikväll måste jag läsa på det utöver träning och DH :) Jag har även matematik imorgon för försya gången (om hon kommer den här gången då vill säga).

Men nu ska jag börja göra något annat än blogga :) hejdåå

(jobbigt att skriva på högsvenska :P)

2009-01-19 @ 12:38:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }