Mässa

Idag har D och jag varit på MC-mässa. Var nog helt okej att vara där och gå runt och titta på olika hojar fastän man inte är så intresserad annars. Fanns mycket roligt folk där i sina läderjackor och -västar :D Alla fans av olika slag. Majoriteten där var ju dock onyktra. Luktade gammal alkis blandad med askkopp när man gick därifrån. Blä.

Tyvärr såg vi inte något av American Chopper. Det var så mycket folk och massa med olika stånd så vi hann väl knappast gå genom allt heller. Funderar bara varför det ska sitta halvnakna flickor på de där motorcyklarna? Jag hörde en av dem säga med ett påklistrat leende på läpparna "Byter de inte musik snart så stjälper ja motorcyklarna!". Haha!

Jag tror det blir att skriva mer imorgon. Är så trött nu och sen så har jag magont :/

Gonatt med er :)
2009-01-31 @ 21:37:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }