Måndag igen

Veckorna bara går. Idag har jag ingen lång dag i skolan. Jag börjar klockan 13 och slutar 15 :) Jag har matematik och idag borde vi få ut våra prov.. hah! Ska bli intressant att se hur många poäng man har :D
Jag skall fara lite tidigare till skolan så att jag eventuellt hinner äta men jag skall även köpa ett kopieringskort. Jag tänkte printa ut mitt arbete här hemma men vi har något konstigt skrivprogram så allt jag har skrivit på min laptop så blev helt vridet på den här.. I och för sig skulle jag kunna installera printaren till min dator. Jaa, det var ju en idé också!

Hörde däremot att det skett ett dödsfall i Närpes i helgen. Det är hemskt oavsett vem det är som tar livet av sig.
Jag gick hos samma dagmamma som honom när jag var liten och först efter några år sedan så fick jag veta att det är samma människa.
Vila i frid.

Värst bara då folk skall nu när han är borta tävla om vem som tyckte om honom mest. Varför visar inte folk det när han står med fötterna på jorden?

Annars så har jag inte skrivit på några dagar här.
På fredagen var vi på filmen Rööperi. En finnfilm. Värst fö D då det inte var någon svensk text så han fick spetsa öronen ännumer. Den var väl helt ok, en typisk finnfilm. Handlingen utspelade sig på 60-70-talet.
På dagen var vi till gymmet å tränade lite.

På lördan gjorde vi ingenting alls. Vi tränade inte heller. Båda var så sjuk i alla muskler så det var lika bra att vila lite. Vi tittade på flera avsnitt med DH. Sedan va vi ut och gick en stund för att få frisk luft. Köpte lite choklad och satte oss ner och tittade på ännumera DH :) Det var en riktigt skön kväll.

Igår lagade vi skolarbete. Var in till stan och åt på Chico's. Had inte ätit på hela dagen och klockan 5-halv6 tänkte vi att vi måste ju äta! Och vi hade ingenting i kylskåpet av laga av, om vi inte skulle ha velat leva på nudlar förstås.

Idag efter skolan skall jag ut och springa lite. Sedan måste jag fortsätta att läsa på vårdvetenskap. Har en bok kvar, men den verkar också vara den tyngsta att läsa.
Jag måste även förbereda mig för seminariet imorgon. Jag har beslutit att ta en bok. Mycket intressantare det.

Nu skall jag äta en rejäl frukost!
Bye
2009-01-26 @ 09:52:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }