Update

Nu sitter jag här igen.. Har fått mat i mig och sovit har jag gjort. Dessutom har jag läst ett kapitel i inremedicin (Y) Bra Ama!
Nu är det D som sover istället. Han lovade mig att vi ska fara ut tillsammans och springa ikväll! Jeij :) Det är roligare när man är två än att bara springa med sin mp3-spelare som spelar samma musik varje gång man är och springer..
Fast det är tyngre när man är två också för då pratar man och det är lite längdskillnad på mig och D så när han har tagit ett steg så måste jag ta fem :D hahha.. Så det blir alltså tyngre för lilla jag :)

Klockan är snart 7 och Salkkarit börjar halv8 så ännu kan jag inte fara ut och springa^^ Efter det kanske, fastän då kommer det Vänner. Äh vi får si. Ut ska jag nu.
Jag vet inte alls hur länge jag har sovit idag men D's telefon ringde när jag sov och då trodde jag att det var morgon :D Trodde det var hans väckare och jag tänkte att snart måste jag stiga upp också.. De som vill veta så stiger alltid D upp före mig och börjar fixa sig medan jag ligger och drar mig i en kvart eller något dylikt.
Janå yrvaken var jag iallafall :D

Vi blev bjudna på bröllop till i sommar :) Kuul! Jag började genast drömma om vad jag skall ha för klänning :P

Jaja, inte har jag så mycket att tillägga :P
Byebye
2009-02-24 @ 18:10:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }