Sovmorgon

Oj vad det var skönt att få sova lite längre nu :) Eller egentligen är inte de tidiga morgnarna något problem men det är de långa tunga och krävande dagarna. Man ska ta in så mycket och orka lyssna på tunga ämnen.
Idag har jag som sagt endast inremedicin. Den börjar klockan 12.30 men jag skall fara redan nu kl.11 så att jag får äta i skolan. Det är mannagrynsgröt och jordgubbskräm så inte orkar ja nu börja koka något här hemma då inte^^

Jag måste se över mitt inlägg igår vad jag egentligen skrev :P Satt med den i flera timmar öppen men jag vet inte heller riktigt vad jag fick nedskrivet. Hah! Eventuellt måste jag tillägga något ännu idag :)

Nu ska jag packa ihop mina saker så ska jag fara :)
Byebye
2009-02-05 @ 09:49:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }