Söndaspyssel

Sitter i pyjamas jag ännu :D Eller det är t-skjorta och mysbyxor men. Måste väl nog göra något åt mig själv snart. Ja ska bara..

Håller på och skriven en essä från studiebesöket nu. Vet som inte riktigt hur jag ska formulera det. Men skit the same.

Har också ritat en tavla idag :) Jag sku måst rita en av mig själv också för mamma vill ha en. Men jag vet som inte vad jag ska ta för bild.



Lagat lite risotto idag. Åt bara några morötter igår för jag hade ingen matlust så det var väl dags med lite mat :)

Här ska ni få några bilder från fredan:

Jag och min vackra halare. Måste skaffa bälte till nästa gång för jag gick bara och "låntade" dem :P


Katarina och Jens hos Kata


Susann och Katarina


Jonna


Jonna spelar rappakalja


Susann och Kata spelar också rappakalja


Jättegott rosévin!


Såhär såg det ut när vi gick till Cor-huset.

That's it.
Nu ska jag dusha tror jag :) byebye
2009-02-08 @ 14:57:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }