Paus

Har paus från inremedicin nu i ca 15 minuter så jag passar på att slösa tiden här en stund. Slutar klockan 16.00 idag men jag hoppas att vi slutar lite tidigare så att jag får fara hem någon gång och då tänkte jag att jag skulle gå ut och springa ett varv. Det börjar vara ett tag sedan nu. Det är ännu kallt ute men jag orkar inte sitta inne och titta ut och jag orkar heller inte fara ensam till gymmet. D måste vara i skolan till kl.19 idag så jag är ensam ett tag.
Det blir åtminstone 30 minuter spring och efter det ska jag titta på inremedicin föreläsningen från måndan. Måste passa på medan D är borta annars vill ju han bara sitta vid datorn när jag måste sitta där.

Har haft läkemedelslära idag på morgonen och det gick helt bra. Fick läsa av etiketter på medicinburkar idag så det var lite roligare :) Inte bara sitta och lyssna utan fick göra något själv också. Hoppas bara jag kan det till provet då ;)

Sitter och funderar på mitt goda äpple och min mandarin som finns i väskan nu. Mmm :D Haha..

Jaja..Men nu måste jag ge mig av igen :) Hejdåå
2009-02-18 @ 12:35:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }