Onsdag

Sitter i skolan nu och har slutat för dagen. Har inte ätit något ännu idag så jag ska snart gå och äta lite. D har en föreläsning till idag så jag väntar på honom här i skolan. Har inget annat att göra heller så jag tycker jag kan vara här lika bra :) Har inga skolarbeten som ska göras och hemma finns det inte så mycket att göra ensam. Vi ska fara in till stan efter att han slutar och titta runt lite. D ska ha något kosttillskott. Här på Arabia kostade något skit 79.90€ så vi far in till stan checkar istället.

Imorse när väckaren ringde kl.6.35 så var jag så kaputt och trött så jag tänkte att nej jag orkar inte fara till skolan ännu att jag måste få sova lite till. Om jag skulle ha farit sådär tidigt skulle jag ändå bara ha suttit och stirrat ända ut av att jag har varit trött. Vaknade kl.10 istället och då var jag relativt pigg. Kände mig ganska pigg i skolan också så det var bra jag fick sova ut :) Alltså jag har bara varit på inremedicin idag. Handlade om endokrina things idag. Ganska tråkigt ändå. Missade kliniska vårdläran men jag fick skriva av anteckningarna av Susann så det var bra.
Imorgon har jag lite senare dag. Först kl.11.45 ska jag på tutorsamtal och prata lite om studiegången och annat. Efter det har jag inremedicin. Skönt att få sova ännu en morgon lite längre :)

Igår när D kom hem så blev nog jag så glad :) Jag hade lagat mat tills han kom hem, köpt lite rosor och tänt ljus så det var riktigt mysigt! Tror han uppskattade hemkomsten också :)

Väntar annars på att mina böcker ska börja komma. Boken till inremedicin och klinisk vårdlära alltså. Skulle vilja börja ha dem nu så att jag skulle få läsa lite i taget. Speciellt i inremedicin där det är så mycket nytt och konstiga ord. Bara att efter att böckerna kommer så är jag 120€ fattigare :/ Det är ju förstås inte så kul.

Väntar också på att jag ska få fara hem till Närpes! På fredag far vi och vi planerade att vi tar bil till skolan och packar dagen före så vi får fara direkt från skolan så det inte blir så sent. Det tar som en stund att först far hem med bussen och sen börja packa så lika bra att göra så istället. På måndaskvällen far vi antagligen till Helsingfors tillbaka då. På måndag ska jag väl träffa Virta för jag tror hon sa hon va ledig ;)

Men nu ska jag gå och äta! :) byebye
2009-02-11 @ 15:26:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja e lätt ledi på månda ;D då ska vi hitt på nå.. har myky ti berätt igen :D

2009-02-11 @ 21:24:40
Postat av: Anonym

ja e lätt ledi på månda ;D då ska vi hitt på nå.. har myky ti berätt igen :D

2009-02-11 @ 21:26:00
Postat av: Ama

Bra bra :D

2009-02-12 @ 09:28:36
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }