Mot Helsingfors

Det här kändest som en väldigt kort visit i Närpes. Den har gått jättesnabbt.

Idag vaknade jag ungefär halv 10 och sen packade jag mina saker och efter det for jag efter bilen till mamma. For till Kaskö till Jennifer och skvallrade där ganska så länge :) Klockan hann bli halv 2(?) så jag for till Rosanna och Alvin då en stund. Fick äta köttbullar och kladdkaka där :) Nami!

Nu har jag packat ihop mina sista saker och riktigt snart bär det av igen. Har ingen lust att fara ner dit nu känner jag :/
Det är nu jättefint väder nu så det blir lite lättare att köra ner :) Dock är det väldigt halt. Men det är inte så himla mörkt.

Kommer till Närpes igen om mindre än 3 veckor om jag minns rätt :)

Ha det bra! Byebye
2009-02-16 @ 14:42:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }