Måndag igen

Så var det måndag igen och nu har jag en 15 minuters paus från inremedicin. Kämpade faktiskt upp mig från sängen i morse och for till skolan. Märker att det är fler än jag som har tänkt stanna hemma och lyssna via nätet för vi är ganska lite folk på föreläsningen idag. Men som tur är jag här för det är intressantare live och sen så slutade micken fungera så de där hemma hörde inte det där sista :P Skadeglädje xD

Jag slutar 11.45 idag och då ska jag se om D ska komma hem eller inte. Han lider av en kotlåsning i ryggen så han tänkte att han inte orkar sitta hela dagen och lyssan när det gör så ont. Så då kanske vi far hem tillsammans och då ska vi se om vi får hämta de där "sakerna" idag :)

Mmmm... Igårkväll lagade vi plättar :) Det var så gott! Jag älskar plättar med hemlagad äppelmos! Jag gjorde bara en sats så det blev 7 plättar. Riktigt passligt, annars skulle vi nog ha ätit ihjäl oss. Det var så gott!

Men nu måste jag gå på föreläsningen igen. Skriver mer sen ikväll antar ja :)

Ha d!
2009-02-23 @ 08:50:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }