Kall luft i lungorna

Har varit ut och sprungit (och gått) i ungefär en halvtimme nu. Klarade inte av att springa hela vägen för det är nog lite för kallt ännu. Började nästan må dåligt när jag andades in så mycket kall luft. Hoppas D vill fara å gymma eller simma idag så då ska jag följa med :)

Jeeeij, nu föll Sydin ner genom postluckan!

Börjar bli hungrig nu. Tror jag ska börja laga lite mat för sen blir det att sitta fastklistrad vid datorn och titta på föreläsningen.

Har inte så mycket mer att säga nu just! :) Hej med er
2009-02-19 @ 10:03:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }