Chill

Sitter och tar det lungt här i lägenheten nu just. Ensamt och tråkigt men jag orkar ändå inte göra något annat. Har tittat på Linas Kvällsbok just och den tyckte nu jag var lite tråkig och för mycket teini för mig.
Har i nästa film nu Pikku Naisia men jag tyckte att jag måste sätta mig ner här en stund. Tänkte också om jag ska gå ut och gå en stund och få lite frisk luft och få mina tankar rensade. Ja, det tror jag faktiskt att jag gör.

Gårdagen vill jag inte ens nämna. Way too much booze. Slutade med att jag tappade bort min kompis och jag tog taxi hem för att säkert slippa hem. Idag är jag faktiskt bara trött. Inget annat.

Jag hoppas D kommer hem på måndag. Vill inte vara ensam något längre än så.
Ikväll blir det bara filmmaraton. Imorgon ska essän skrivas och så måste jag läsa på matte lite.

Nu ska jag klä på mig och gå ut och gå.
Bye
2009-02-07 @ 17:34:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }