Bulla och joggning

Vilken bloggtönt jag är idag :P

När jag äntligen fick D väckt efter ett avsnitt av Salkkarit och halva Vänner så frågade jag om vi ska gå ut och springa något eller inte. Svaret blev ja, men bullen först :D Så då gjorde vi så.. Jag brukar nu oftast om jag har något gott sporta först och sen äta något gott utan dåligt samvete. Dock ska man ju inte göra så varje gång, annars har ju inte sportandet någon effekt. Minns när syster hade en grupp så hade nästan ingen av dem gått ner i vikt p.g.a. detta "nu får jag ta en chokladbit då jag ändå har varit ute och gått idag" och så vidare.
Nåja, anyway jag satte på kaffet och blandade saft åt mieg. Dukade bordet och la fram våra bullor. Jag var en aaaaning skeptisk mot Hesa-bullorna men de var jättegoda! Bättre än Närpes Bröd eller hemmagjorda!

Efter bullorna for vi ut och sprang. Märktes på mig att jag sprungit förut :) Tack och lov!
Tog en liten kortare runda denna gång då D var med och det var hans första gång. Men imorgon blir det mera springning för mig! Skönt är det efteråt.

Nu ska jag gå vidare..
Gonatt med er
2009-02-24 @ 20:34:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

Hur långt springer du när du springer? :)

2009-02-24 @ 20:39:13
URL: http://aaaanie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det är härligt att springa nu på vintern :)

2009-02-24 @ 20:40:27
URL: http://sofieli.blogg.se/
Postat av: Ama

Ja det är härligt att springa då det är så frisk luft! :)



Om jag tar en "vanlig" runda så blir det en halvtimme, hur långt det är i km vet jag ej.. Försöker öka på hela tiden i takt med min kondis ;)

2009-02-25 @ 16:22:38
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }