Bored

Nu är jag verkligen uttråkad. Har börjat att läsa på läkemedelslära men det är nu inte så jätte intressant.
Har just ätiti också och min andra halva ligger och snarkar nu. Har man inte tro ont i näsan eller halsen när man snarkar sådär? :D hahahah..

Har nu pratat med Virta i telefon idag :) Det var nu roligare än att bara vara.

Jag minns inte om jag har skrivit det redan men jag har inget sportlov :/ Jag skickade och frågade hur det ligger till egentligen. Vi har nog bara vanliga föreläsningar. Men jag kommer hem trots allt 13 januari, en fredag och sen far jag på måndaskvällen. Vi ska på revy på söndag så jag hinner inte med något tåg då och jag tänker inte köra buss halva natten. Och jag har ändå bara ett ämne på måndan så jag slutar 11.45 så det skippar jag.
På fredan hoppas jag att jag hinner fara på Vanha :) Det skulle vara en rolig välkommenhemfest :D Hehe.. Tittade att jag slutar först 16.00 men jag ska nog försöka fara tidigare så jag skulle hinna på festen. Det är en praktisk övning just då så jag måste vara på den lektionen, men hela måste jag inte ;P Nå vi får se det då.

Åh, va jag är sugen på kladdkaka!
Nej, nu är det dags för att gå ut och springa :D
2009-02-01 @ 16:15:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }